{"id":97,"date":"2011-03-31T16:06:28","date_gmt":"2011-03-31T16:06:28","guid":{"rendered":"http:\/\/www.magneetclub-nl.nl04.members.pcextreme.nl\/?page_id=97"},"modified":"2015-03-08T13:36:10","modified_gmt":"2015-03-08T13:36:10","slug":"magneet-commodore-1965","status":"publish","type":"page","link":"http:\/\/www.magneetclub.nl\/modellen\/magneet-commodore\/magneet-commodore-1965\/","title":{"rendered":"Magneet Commodore Type 1 – 1964"},"content":{"rendered":"Deze Magneet Commodore kan worden gezien als hetgeen wat Magneet als summum aan luxe dacht te kunnen leveren. De Magneet Commodore was standaard al zeer compleet uitgerust met bijvoorbeeld dubbele achtervering en een geforceerd gekoeld 3V Sachs blok. De Magneet Commodore is voorzien van een meer open voorvork met een smaller spatbord. Daarnaast heeft de Magneet Commodore aan de achterkant een \u2018bumpertje\u2019 voorzien van embleem om het achterlicht te beschermen. Het achterwiel was voorzien van een steekas zodat de kettingkast, de ketting en het tandwiel op zijn plek kunnen blijven als het achterwiel werd verwijderd. In 1964 werd de tank van de Magneet Commodore met Boxine zijkappen uitgerust. De foto\u2019s zijn van een originele ongerestaureerde Magneet Commodore uit 1964.\r\n\r\nTypegoedkeuring: <\/strong><\/em>\r\n\r\n- 3V: B 3037\r\n\r\nBouwjaar:<\/strong><\/em>\r\n\r\n- 1964\r\n\r\nBijzonderheden:<\/strong><\/em>\r\n\r\n- Open voorvork.\r\n\r\n- Steekas in het achterwiel.\r\n\r\n- \u2018Bumpertje\u2019 met Magneetembleem.\r\n\r\n- Boxine zijpanelen op de tank\r\n\r\nMotor\/Versnellingen: <\/strong><\/em>\r\n\r\n- 50 MA-E\r\n\r\nOntsteking<\/em><\/strong>:\r\n\r\n- Bosch\r\n\r\nCarburatie: <\/em><\/strong>\r\n\r\n- <\/em><\/strong>Bing 1\/12\/133 of 155\r\n\r\nRemmen:<\/em><\/strong>\r\n\r\n- Voorrem is een handrem\/ achterrem is een terugtraprem\r\n\r\nWielen\/Banden:<\/em><\/strong>\r\n\r\n- Er is sprake van wielen met de maten 23x2,5 en vollenaaf trommelremmen. De Commodore heeft alu-naven met achter een steekas van het type Grimeca MEC 118. De banden waren van fabriek uit Vredestein\r\n\r\nVering:<\/em><\/strong>\r\n\r\n- Teleskopische, oliegedempte voor- en achtervering\r\n\r\nZadel:<\/em><\/strong>\r\n\r\n- Denfeld Buddyseat\r\n\r\nTankinhoud:<\/em><\/strong>\r\n\r\n- 12 liter\r\n\r\nKleurstellingen:<\/em><\/strong> (codes):\r\n\r\n- Muisgrijs metallic\/parelgrijs (61\/54) of donkergroen\/parelgrijs (62\/54);\r\n\r\nStandaarduitrusting: <\/em><\/strong>\r\n\r\n- <\/em><\/strong>dubbele oliegedempte achterwielvering verchroomde tank met boxine zijpanelen, luchtpomp, ingebouwde koekoeksbel, voetsrusten, zwaar verchroomd kofferrek, teller, achterbumper met embleem, spiegels en valbeugel\r\n\r\nExtra accessoires: <\/em><\/strong>\u00a0<\/strong>\r\n\r\n- Geen vanaf fabriek\r\n\r\nBestelcode nr:\u00a0 <\/em><\/strong>\r\n\r\n- <\/em><\/strong>38\r\n\r\nNieuwprijs: <\/em><\/strong>\r\n\r\n-\u00a0 <\/em><\/strong>f 945,-- (\u20ac 428,82)\r\n\r\nDe Folders<\/strong> (klik hieronder op de foto om naar de folder te gaan)\r\n\r\n\"1\"<\/a>\r\n\r\nDe TNO-rapporten:<\/em><\/strong>\r\n\r\n\n\n \t\t\n\t\t\t\t